Brev

Idag fick jag ett brev av en kille.
Det stod:

"Kan vi bli ihop?

/Lim
"

Jag tänkte att han (jag fattade vem det var för hans smeknamn var Lim) var ok och
att jag borde svara ja, för han är  ju rätt söt...
Men sedan tänkte jag "vad i hela? Han vill säker bli ihop och sedan dumpa mig eller något".
Så jag skrev ett snällt brev tillbaka såhär såg det ut:

"Du är söt men jag är inte intreserrad.

Nej! Aldrig ska du dumpa mig som Sara, Alva och

Jag har aldrig gillat dig så.

Nej tack, men kan vi vara vänner?"

Efter det så fick jag ett brev tillbaka då stod det:

"Idiot!"

Efter skolan blötte jag ner honom med min vattenflaska.
Hoppas han inte kommer ihåg något på måndag!

Kommentarer
Postat av: negar

bahar har du skrivit de?? :O

2010-08-22 @ 17:42:39
Postat av: Sally

lovar jag gjorde nästan samma sak! hehe!

Fin blogg du har!<3 vill du följa varandra på bloglovin.com?

Missa inte min tävling!

Stora kramar :)

2011-07-28 @ 16:53:26
URL: http://sallyhhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0